02-10-2011

Haul: Etos en Kruidvat

Ik heb laatst wat kleine dingetjes gehaald bij de Etos en de Kruidvat, en ik dacht, laat ik die eens voor jullie reviewen! Lees verder voor foto’s en swatches.







Om te beginnen heb ik twee nagellakjes gekocht, de Essence Nail Art Special Effect Topper in 02, circus confetti en MNY by Maybelline Newyork in 449.



MNY is een lichtroze naturel lakje, dat na één laagje een beetje doorschijnend nude is, maar na twee laagjes wel duidelijk roze. Hij kost €2,49. De Essence Nail Art topper is lastig aan te brengen, maar als het eenmaal is gelukt is hij wel ontzettend leuk. Deze kostte €1,79. 



Verder heb ik nog de twee palletjes uit de LE Papagena collectie van catrice gekocht, die bij mijn Kruidvat in de uitverkoop waren voor €1,- per stuk. 



Als eerste heb ik c01, Rumble in the Jungle. Ik vind de printjes in de oogschaduws echt prachtig, en ook het pigment is erg goed. 


Deze swatches zijn gemaakt in één veeg en zonder oogschaduwbasis. Alleen de beige kleur is een beetje tegenvallend, maar die kan weer mooi als highlighter gebruikt worden en voor één euro mag ik ook eigenlijk niet zeuren.



Het tweede palletje is c02, Birds of a Feather. Deze bevat vooral veel aardetinten en wederom is het pigment ontzettend goed. Hierbij is de matte lichtgroene kleur helaas wat minder goed te zien.



Al met al ben ik erg blij met mijn aankoopjes, vooral voor deze prijzen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten