06-10-2011

Review: Zoeva very croc kwastenset (deel II)

Als vervolg op de review van gister, hier deel twee van de Zoeva very croc kwastenset! Vandaag behandel ik de wat ‘apartere’ kwasten uit de set, kijk snel verder voor het resultaat!






Vandaag dus de rechterzijde van de set. Van links naar rechts vind je een smudger kwast, een (verstopte) angled shader kwast, een fan kwast, een blendingkwast, een camouflage kwast, een liner kwast, een eyebrow kwast, nog een smudger kwast, een wenkbrauw kammetje en een lip penseel.

De smudger kwast. Deze heeft een heleboel korte, dicht op elkaar staande haartjes, die een lijn gemakkelijk kunnen vervagen. Wanneer je bijvoorbeeld met zwart oogpotlood een lijn trekt, kun je met deze kwast deze wat uitvegen. Hij werkt op zich best fijn, maar ik heb hem nog niet vaak gebruikt.


De angled shader kwast gebruik ik met name voor het aanbrengen van oogschaduw in mijn ooghoeken en over het hele ooglid. Door de vorm kun je makkelijk bij kleine hoekjes en kun je mooie ronde bewegingen maken.

 De fan kwast. Deze gebruik ik om eventuele fall out van oogschaduw weg te halen. Hij is ontzettend zacht en kriebelig, dus ik gebruik hem niet vaak bij andere mensen, aangezien dit een ‘kietel’ effect geeft. Over het algemeen wel een fijne kwast, maar ik zou hem niet gebruiken voor blush of andere poeders.


Blending kwast. Deze doet zeker goed zijn werk, maar ik vind hem een beetje prikken. Mijn Victoria’s Secretblending kwast vind ik toch een stuk beter zijn best doen.


De camouflage kwast. Aangezien ik een vaste concealer heb, die je eerst een beetje op moet warmen met je vingers, heb ik deze kwast nog niet echt gebruikt. Aanbrengen met mijn handen vind ik sowieso fijner als het om concealer gaat.


Liner kwast. Deze gebruik ik dagelijks voor mijn gelliner, ontzettend fijn en je kunt er hele mooie rechte lijntjes mee trekken!


De schuine eyebrow kwast. Hiermee kleur ik mijn wenkbrauwen in, en dat doet ie zeker goed! Hij heeft niet té veel haartjes en neemt dus niet al te veel product op, wat ik wel fijn vind, omdat mijn wenkbrauwen er niet uit hoeven te zien als twee streepjes.


Tot slot de drie minst interessante kwasten samen. De spons smudger doet wat alle spons smudgers doen, maar ik heb toch liever eentje van haartjes. Het wenkbrauwborsteltje is ook niets speciaals, evenals het lippenseel.

Al met al een superfijne set! De Zoeva very croc set kost €30,00 en is te bestellen via zoeva.de. Je hebt je set dan binnen 1-3 werkdagen thuis, en de verzendkosten zijn €35,50. De site is in het Duits, maar als je in de rechter bovenhoek ‘Sprache’ op ‘EN’ zet, wordt dit Engels. 

4 opmerkingen:

  1. Super mooie kwasten set! Zou ik ook nog wel willen, zou zo mooi staan op m'n bureau..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een supermooie set. Leuke review, fijn dat je iedere kwast zo duidelijk laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mij een fijne kwastenset uit :)

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héle mooie kwasten! Ik heb zelf de bamboo-set van zoeva, maar die heb ik al weer een hele tijd en zit eroverna te denken deze ook maar aan te schaffen.. Zoeva heeft echt fijne kwasten!

    BeantwoordenVerwijderen