03-10-2011

NOTD: Pink circus

Vandaag heb ik een Nail of the Day voor jullie! Ik vond het vrolijke circus lakje van Essence zo mooi passen bij het weer, dat ik ‘m graag wilde dragen. Ik wist alleen nog niet bij welke kleur die leuk zou staan, dus dat heb ik eerst even getest!





Met deze lakjes heb ik circus getest. Van links naar rechts:
- Catrice ulti-mate nudes in 050, Moulin Rouge light
- Shine on in 097
- Kiko in 294
- Kiko in zwart (nummer staat er niet meer op)
- Kiko in 297



Hier zie je de swatches op een nagelwiel. Ik vond uiteindelijk circus confetti het best passen bij de ulti-mate nude, dus daar ben ik voor gegaan!




En dit is het resultaat! Wat vinden jullie?

1 opmerking:

  1. Leuke nailart! Die glitters maken het toch weer een stuk feestelijker, erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen