18-09-2011

Victoria's Secret brushset

Victoria’s Secret. Ieder meisje kent het wel, van het sexy ondergoed en de prachtige modellen met grote engelenvleugels op hun rug. Helaas is Victoria’s Secret in Nederland slecht verkrijgbaar – er is alleen een winkel op Schiphol – en moeten wij Dutchies onze slag dus slaan in het buitenland. Afgelopen vakantie ben ik naar Orlando, Florida geweest en heb daar onder andere een Victoria’s Secret outlet mall bezocht. Helaas hadden ze geen ondergoed waar ik groot fan van was, maar wél een fijne make-up collectie. Ik wist niet eens dat VS ook make-up maakte! Klik verder om te lezen wat ik gekocht heb + een review!




Veel van de make-up was wat ik zelf ‘prinsessenmake-up’ zou noemen, felroze lipgloss die erg plakkerig was, maar er waren ook zeker professioneel ogende producten aanwezig. Zelf heb ik dit brushsetje mee naar huis genomen, en ik stond versteld van de kwaliteit. De kwasten zijn alle vier van geitenhaar gemaakt en voelen superzacht aan. Ik zal ze hieronder even stuk voor stuk reviewen.













De eerste kwast is een grote, fluffy powder kwast, die ik met name gebruik om poeder aan te brengen over mijn hele gezicht. Ik gebruik hiervoor vaak een kabuki brush, maar als ik een wat meer ‘naturelle’ finish wil creëren pak ik deze erbij. Ook voor het aanbrengen van highlighter en blush is deze kwast erg geschikt, en hij is echt super zacht!













De tweede kwast is vergelijkbaar met de eerste, alleen een slag kleiner. Deze is perfect voor blush, bronzer en highlighter en ook weer heerlijk zacht.














De derde kwast is een oogschaduw kwast, die ik eigenlijk ietsjes te ‘fluffy’ vind om goed oogschaduw mee aan te brengen. Wel is hij perfect om de binnenste hoek van je oog te highlighten met een lichte kleur oogschaduw.











De laatste kwast is de beste blending brush die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Hij is zacht, maar niet té zacht, waardoor ook hele donkere kleuren super gemakkelijk te blenden zijn. Stiekem kocht ik deze set met name voor deze kwast, en alleen al daarom is hij zijn geld dubbel en dwars waard!
















Het tasje waarin de kwastenset verpakt is, vind ik echt prachtig. Mooie luipaardenprint, net niet tacky maar wel een beetje sexy. Echt Victoria’s Secret dus.

Deze brushset heeft mij in de outlet store 20 dollar gekost, omgerekend nog geen 15 euro dus. Deze set is online te bestellen via victoriassecret.com, maar die heeft helaas belachelijk hoge verzendkosten (bijna 30 dollar). Via victorassecret.co.uk kost dit 15 pond, nog steeds ontzettend veel.

Maar, treur niet, de Victoria’s Secret store op Schiphol is net geopend, en is onder andere de make-up collectie verkrijgbaar! Twee minpuntjes: lingerie zal er niet verkocht worden, en de winkel komt ná de paspoortcontrole. Toch maar wachten tot 2012 dan, wanneer er een winkel in Londen geopend wordt…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten