28-09-2011

Haul: Sephora 3 voor 10

Het bekende prijzencircus bij de V&D is weer van start gegaan, en ook ik heb mijn slag geslagen. Afgelopen maandag ben ik even langs de Sephora in de V&D in Utrecht gegaan, en tot mijn verbazing hadden ze nog (bijna) alles en waren ze ook nog eens bezig met bijvullen! Dus ik ben gauw gaan graaien en het resultaat zie je hieronder.





Als eerste de hydrating & smoothing foundation, ik heb deze in R30.


















De textuur is heel erg fijn, en ook de dekking vind ik prima. Het flesje is prachtig, dat glas ziet er toch altijd weer wat chiquer uit. Ook het feit dat de foundation spf 10 bevat is een pluspuntje, dan word je huid toch altijd een beetje beschermd tegen de zon.


















Als jullie nog een uitgebreide review willen zien, laat dan een vraag achter in de comments!


















Ten tweede heb ik de smoothing primer gekocht, en ook deze komt in een mooi matglazen flesje. De primer doet goed zijn werk, alhoewel ik de substantie wel ietwat ‘viezig’ vind. 


















Na het aanbrengen moet je echt even je handen wassen, want het spul is heel vettig. Je foundation blijft wél de hele dag zitten, en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om. Ook vind de geur(loosheid) erg fijn, veel gezichtsprimers stinken altijd een beetje, en dat heeft deze niet.


Als laatste heb ik een mono eyeshadow gekocht, in de kleur ‘engagement ring N01’. Zoals ik gewend ben van Sephora een mooie oogschaduw, goede pigmentatie en lang houdbaar. Deze kleur vind ik erg mooi voor in mijn ooghoeken of om te combineren met een smokey eye look.


















Wat heb ik nou in totaal bespaard? Even een snel rekensommetje:
Hydrating & smoothing foundation - €16,00
Smoothing primer - €15,00
Mono eyeshadow - €10,90

Totaal = €41,90
Ik heb betaald: €10,00

Dus een korting van meer dan 30 euro! Voelt toch altijd weer fijn om te weten.

Hebben jullie ook gescoord bij de Sephora 3 voor 10 actie?

4 opmerkingen:

  1. Netjes hoor! Ik ga denk ik zaterdag eventjes langs! Ik wil nog een mooie primer en ook nog wat mooie glitteroogschaduw. Hm. Eigenlijk had ik een koopverbod, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had precies hetzelfde eindbedrag met hele andere producten haha, leuk om te lezen! (: Ik heb zelf ook de foundation aangeschaft en ben er erg nieuwsgierig naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, ik heb de primer en foundation toevallig vandaag ook gekocht :). Als derde had ik een lichtroze blush, ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen