29-09-2011

Review: 88 shimmer pallete

Wat oh wat zou er toch in die schitterende doos zitten? Mijn prachtige 88 palette natuurlijk! Kijk snel verder voor adembenemende foto’s van dit prachtige palette.








Ik heb gekozen voor de shimmer versie, omdat ik merk dat ik toch het meest naar glitter oogschaduw neig. Ik draag een bril, waardoor oogschaduw vaak wat minder goed opvalt, maar met glitters gebeurt dit dus wel! Laten we gauw doorgaan naar de binnenkant.



Mooi is ‘ie hè? De eerste drie rijen bevatten met name wat lichtere, neutrale kleuren, dan volgen drie rijen blauw en groen tinten, vervolgens drie rijen rood/roze tinten en tot slot twee rijen neutrale donkere kleurtjes.

Wees gewaarschuwd: foto overload coming up! 


 Even goed de glans laten zien


 Ingezoomd. De koraalroze kleuren rechts onderin zijn tot nu toe mijn favorieten.


 Een muntje van tien cent om te vergelijken. Klein zijn ze hè?

Maar nu; de kwaliteit. Wat vind ik ervan? Hoewel veel kleuren erg gepigmenteerd zijn, geven sommige tinten wat weinig kleur af. Een aantal kleuren zijn juist heel erg fel, en dat vind ik (met name met gifgroene of knalblauwe tinten) soms niet erg mooi. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk! Hieronder nog wat random swatches.





Over het algemeen ben ik ontzettend tevreden over dit palette. Ik heb de mijne besteld via webshopcherize.nl, en kreeg deze heel snel binnen, ik geloof na een dag of 3 al. Ik heb er €16,95 voor betaald, exclusief verzendkosten.

Zijn jullie ook aan de grote paletten en hebben jullie nog aanraders voor een eventueel volgend palette?


2 opmerkingen: