22-09-2011

Review: Clinique uplighting


Toen ik in Amerika in Nordstrom rondliep, was ik met name op zoek naar een fijne highlighter. Nadat de verkoopster Clinique uplighting liquid illuminator bij me had aangebracht, was ik verkocht. Deze nam ik mee naar huis! Lees verder voor een uitgebreide review.







Één van de grote voordelen aan Clinique producten vind ik altijd dat ze 100% parfumvrij zijn. Ik heb nogal een gevoelige huid, en voor veel producten ben ik dan ook allergisch. Clinique belooft een ‘natural looking luminosity’ en vertelt er ook bij dat je het alleen kunt dragen op je huid, als highlighter op bepaalde plekken, of gemengd met je foundation voor een ‘all over glow’.

Zelf draag ik de illuminator als highlighter op mijn jukbeenderen. Ik breng het lichtjes aan met mijn vingers. Voor een nog wat roziger effect kun je er ook nog je eigen blush overheen aanbrengen, maar als je enkel een subtiel glansje wil kun je hem ook los gebruiken. Over je gehele gezicht aanbrengen raad ik af, want volgens mij krijg je daar een erg rood hoofd van.

De kleur die ik zelf heb is 03, ‘blush’.






















Als je deze swatch bekijkt lijkt het érg roze, maar dit vervaagt wanneer je het uitveegt.





















De glans was ontzettend lastig te fotograferen, maar ik hoop dat het toch een beetje het effect weergeeft.

De Clinique uplighting liquid illuminator is voor zover ik weet helaas niet in Nederland te koop. Hij kost $23.00, en is zeker het geld waard! Dus ben je op zoek naar een fijne highlighter, kijk een keer goed als je in het buitenland bent! 

3 opmerkingen:

  1. Oooh wauw, wat een mooi kleur! Jammer dat hij niet in Nederland te koop is. Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat ze dit niet in NL verkopen!!

    BeantwoordenVerwijderen