19-09-2011

On my way

Ik heb net mijn salaris binnen, en ben dus weer fijn aan het internetshoppen gegaan. Het voelt zo goed om te weten dat binnen een paar dagen de postbode weer bij mij langskomt met pakketjes… Lees verder om te zien wat er allemaal hierheen komt!






















Om te beginnen heb ik een free base sample kit besteld van de Everyday Minerals matte foundation in de kleur light. Deze zijn gratis te bestellen via everydayminerals.com, je betaalt alleen de verzendkosten van $5. Ik gebruik al bijna drie jaar dezelfde foundation en ben wel toe aan een nieuwe. Ik heb er veel lovende reviews over gelezen, dus ik ben erg benieuwd! Ga het natuurlijk op de blog reviewen als ik ze binnen heb.


























Verder heb ik de Zoeva ‘very croc’ kwastenset besteld, omdat ik het tijd vind worden dat ik een goede basisset koop. Ook hierover weer niets dan goeds gehoord, dus we zullen het zien.. Ben vooral benieuwd naar de blending brush –zou die mijn geliefde Victoria’s Secret brush verslaan-  en de sponge smudger. En de verpakking is ook prachtig natuurlijk. Ik heb deze kwastenset op zoeva-shop.de besteld voor €35,50, incl. verzendkosten.

























Tenslotte heb ik mijn allereerste 88 palette gekocht. Beetje laat, vind je ook niet? Maar het kwam er nooit van, tot nu toe dan. Ik ben gegaan voor de 88 shimmer palette, omdat ik merk dat ik veel vaker shimmer oogschaduws gebruik dan matte. Ik heb deze besteld bij webshopcherize.nl, samen met een set van drie nagelwielen. Het palette kostte €16,95, de nagelwielen €1,99. Inclusief verzendkosten en Paypalkosten was ik €22.28 kwijt.

Ik kan niet wachten tot ik alles binnen krijg! Hebben jullie ervaring met één van de producten? 

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie producten
    zelf heb ik ook de 88 palette en ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad erg mooie en leuke producten! trouwens, ontzettend bedankt voor je comment! Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, die kwastenset! Die is zo mooi, ik wil ook nog een mooie basic kwastenset. Mooie spullen heb je besteld, ik ben naar alles wel benieuwd! Ik volg je! :)

    BeantwoordenVerwijderen