27-09-2011

Personal: Sieraden collectie

Naast beautyproducten heb ik nog iets anders waar ik ontzettend blij van word: sieraden! Ik heb in de afgelopen paar jaar een redelijke collectie opgebouwd van verschillende merken, en vandaag laat ik jullie een paar van mijn favorieten zien!









Laten we beginnen met wat ik iedere dag draag. Deze armbandjes zitten standaard om mijn rechterarm (en om foto’s te maken met mijn linker is nog best lastig!). Van boven naar beneden:



















- Een armbandje met de Engelse vlag, vier jaar geleden gekocht toen ik met school in Engeland was.
- Mijn  Lowlands 2011 bandje (good memories!)
- I love London bandje, gekocht in mei toen ik in Londen was voor de finale van de International Public Speaking Competition (again, good memories!)
- Een armbandje met doodshoofdjes, besteld via fashionology.nl
- Nog een bandje van fashionology.nl
- Heineken experience bandje, gekregen in het museum toen ik samen met mijn zusje op vakantie was in Amsterdam!



















Dan de overige favorieten, laten we het maar de top acht noemen, maar dan niet op volgorde. 



















De blaadjesring is van Forever 21, en helaas niet meer te krijgen
De doodshoofd ring weet ik eerlijk gezegd niet meer waar ik die vandaan heb
De doodshoofd ketting is van Fashionology.nl, nog te bestellen voor €21,-
De klauwenketting is ook van Fashionology.nl, te bestellen voor €26,-
De armband is van H&M 



















De vogelring is van Topshop, gekocht toen ik Londen was.
De Armour ring is van Asos.com
De snorketting komt van studioruig.com
En last but not least, de cameraring heb ik van Etsy!

Ben jij ook zo gek op sieraden of hou je het gewoon bij make-up? 

2 opmerkingen:

  1. Pretty, pretty, pretty!
    Ik ben zoooo jaloers op je, omg ik wilde ook naar lowlands! Heb je foster the people gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toooof! Ik heb één 'stoffen' festivalbandje en een rubberband :D altijd om!

    BeantwoordenVerwijderen