20-09-2011

Youtube favorite: Miss Glamorazzi

Voor beautytips kijk ik niet alleen op blogs, maar ook graag op youtube. En één van mijn alltime favourite youtubers is Ingrid, oftwel Miss Glamorazzi. Een ontzettend mooi, schattig meisje (oké eigenlijk is ze ouder dan ik) die fijne tutorials post, en veel hauls. Ze heeft ook een vlogchannel, the Grid Monster, en ook daar ben ik fan van. Afgelopen Augustus deed ze Vlogust (Vlog Every Day In August), en in haar dagelijkse filmpjes was een andere favoriete Youtuber van mij, Luke Conard, ook erg veel te zien. Klik verder als je nieuwsgierig bent geworden!


Ingrid is grappig, leuk om naar te kijken, praat fijn en heeft vaak goede tips. Ook bespreekt ze (bijna) maandelijks haar ‘Birchbox’, een Amerikaans fenomeen waarbij je een abonnement kunt nemen op een maandelijkse vooraad high end beauty producten. Echt een aanrader om eens te bekijken! Mijn favoriete filmpjes:

Guy approved date outfits (met Luke Conard!)

Vergeet vooral niet tot het einde te kijken, de bloopers zijn het leukst.

Birchbox + Cynthia Rowley
 
Waarom bestaat dit nog niet in Nederland?!


Vlogust day three, pottermore practice

Harry Potter lovers, altijd goed.


Wie zijn jullie favoriete youtubers? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten